Καλησπερα Συμμαχοι,
Παρακατω οι οδηγιες απο Λουκυ Λουκ.
Καντε τις δοκιμες και καλες μαχες!
Ας δουμε λοιπον πιθανα σεναρια αμυνομενων που θα βρισκουμε απεναντι μας και πια θα ειναι η καλυτερη αντιμετωπιση απο πλευρας μας.
Αφου παρουμε αναφορα στρατου με κατασκοπο ή με γυροκοπτερο και αργοτερα με ενα δορατοφορο και καταπελτη αυτο που κυριως μας ενδιαφερει με φθινουσα την σειρα σημασιας για εμας ειναι τα μπαλονια τα κονιαματα και τα γυροκοπτερα του αντιπαλου.
Στην ουσια το αν ο αντιπαλος εχει 150 γιγαντες ή 1500 πισω απο τειχος μικρη σημασια εχει.
Η πρωτη ματια ειναι αν μπορουμε να παρουμε το πανω χερι στα ιπταμενα ''πονοντας'' το λιγοτερο δυνατο. Και οταν λεω πονοντας το λιγοτερο δυνατο εννοω αν αυτο κυριως θα μας κοστισει λιγα ή καθολου κονιαματα.
Παμε λοιπον να δουμε περιπτωσεις:
1ο)
Αμυνα με μονο γυροκοπτερα και κονιαματα (τις αλλες μοναδες δεν θα τις αναφερω γιατι υποτιθετε οτι εχουμε επαρκη στρατο για να νικησουμε).
Αν τα γυροκοπτερα ειναι λιγα απο 60 εως 70 το πολυ τοτε μπορουμε να κανουμε bashing (πολλαπλες επιθεσεις η μια μετα την αλλη σε αποσταση δευτερολεπτων που θα αποτελουνται απο επιθεση 30 γυροκοπτερων και ενος δορατοφορου ή κατι αλλο φθινο). Δεδομενου οτι 30 γυροκοπτερα οταν χτυπουν 30 αντιπαλα χανουν και τα 2 μερη απο 12 σε καθε γυρω.
Η λογικη ειναι εως 5 πολλαπλες και μια η βασικη με απολα(σαν το σουβλακι ενα πραγμα) και μπαλονια απο την αρχη.
Αν μαλιστα εχει και αρκετα κονιαματα ο αντιπαλος και ειμαστε και ''large'' μπορουμε να συμπεριλαβουμε στις πολλαπλες και απο 15 μπαλονια σε μερικα κυμματα υπολογιζοντας ομως οτι θα χανουμε 8 απο τα αντιπαλα γυροκοπτερα και αρα εμεις θα σκοτωνουμε 7 κονιαματα ανα επιθεση.
Το μειονεκτημα σε αυτην την τακτικη ειναι οτι χανεις αρκετες μοναδες για 4 ωριτσες περα απο τις απωλειες που θα εχετε ισοποσα με τον αντιπαλο, αλλα δεν θα χρειαστει να φθηρεστε σε χρονο καθως τα μπαλονια της βασικης επιθεσης επιθεσης θα ριξουν το ηθικο και τα κονιαμτα το τειχος του αντιπαλου σε 3 μονο γυρους χωρις σοβαρες απωλειες απο εμας.
Αν τωρα τα γυροκοπτερα ειναι πολλα (απο 90 και πανω) τοτε δεν ασχολουμαστε με τον αερα και παμε μονο με στρατο ξηρας σε περιπτωση που τον εχουμε σε συσχετισμο δυναμεων και συνηθως οταν δεν εχει πολλα κονιαματα που μπορουμε στην διαρκεια της μαχης με συμπληρωματικο κυμμα μπαλονιων να του τα μειωσουμε.
Αν και τα κονιαματα του αντιπαλου ειναι πολλα τοτε θα παμε στην λυση του τελευταιου σεναριου***
2ο)
Αμυνα με μονο μπαλονια και κονιαματα (τις αλλες μοναδες δεν θα τις αναφερω γιατι υποτιθετε οτι εχουμε επαρκη στρατο για να νικησουμε).
Ομοιος με τα παραπανω αν τα μπαλονια ειναι εως 40-45 κανουμε bashing. Και αφου καθαρισουμε το τοπιο παμε φουλ κομπλε με ολες τις γραμμες απο την αρχη(τα γυροκοπτερα εδω δεν χρειαζονται) και καθαριζουμε σχετικα ανετα.
3ο)
Αμυνα με μπαλονια γυροκοπτερα και κονιαματα.Ουσιαστικα το βλεπουμε σαν το 2ο σεναριο και κοιταζουμε πρωτα τα μπαλονια αν ειναι μεχρι 40-45 και ακολουθουμε την ιδια τακτικη.Δηλαδη bashing και μετα επιθεση με κομπλε επιθεση επιγειων δυναμεων ομως μονο.
Το πολυ πολυ να συμπληρωσουμε καποια μπαλονια για να μειωσουμε ή να εξαλυψουμε τα κονιαματα του αντιπαλου για να μην μας σκιζουν τους γιγαντες και το ηθικο.
4ο)***
Αμυνα με πολλα και μπαλονια και γυροκοπτερα και κονιαματα.Εδω αφου δεν μπορουμε με πολλαπλες να παρουμε το πανω χερι ή δεν θα ασχοληθουμε ή θα χρειαστουμε μια βοηθεια ενος συμμαχου κατα προτιμηση.
Η λογικη ειναι η εξης: Ξεκιναμε επιθεση με ολα τα επιγεια και απο ιπταμενα μονο μπαλονια (32 για την ακριβεια) που θα εχουν πυρομαχικα για 4 γυρους οσο θα χρειαστουμε για να νικησουμε. Προτιστος ομως εχουμε συννενοηθει με εναν συμμαχο να στειλει υπερασπιση ενα μπαλονι και ενα γυροκοπτερο.
Αυτο εχει σαν συνεπεια το ενα γυροκοπτερο να χτυπαει τα 15 δικα μας μπαλονια που ομως θα χτυπανε 15 κονιαματα του αντιπαλου ανα γυρο ενω εμεις θα χανουμε μονο ενα κονιαμα και ενα μπαλονι καθε δευτερο γυρω(τριχες δηλαδη, τον πινουν κανονικα)
Τα παραπανω προυποθετουν οτι πριν την εναρξη της ταυτοχρονης επιθεσης-υπερασπισης
ο ενας απο τους 2 συμμαχους θα βγουν απο την συμμαχια καθως εαν δεν γινει, η επιθεση δεν μπορει να ξεκινισει αφου ''συμμαχικες δυναμεις θα υπερασπιζουν την πολη''.
Επισης βασικη λεπτομερεια ειναι ο συμμαχος που στελνει υπερασπιση τα ιπταμενα να φροντισει να στειλει αλλο ενα μπαλονι υπερασπιση 21 λεπτα μετα το πρωτο ωστε να στεκονται αμυνομενα για συνολικα 4 γυρους, στο γυροκοπτερο δεν χρειαζετε εχει για 5 γυρους.
Για το παραπανω σεναριο και εναλλακτικες που μπορει να χρησιμοποιηθει εχω παρει
οκ απο GO οποτε δεν εχετε κανενα προβλημα να το χρησιμοποιειτε αφοβα. Παντα θα ειμαστε ενα βημα μπροστα απο τους αλλους.
Με την ιδια λογικη μπορουμε να αχρηστευσουμε οποιαδηποτε γραμμη του αντιπαλου μας ενδιαφερει.
Παραδειγμα 3 κυμματα υπερασπισης απο ενα κριο για να παρουν την θεση των κονιαματων του αντιπαλου και επειδη δεν εχουν πυρομαχικα καθονται για παντα εκει αρκει να μην τα ριξουμε εμεις με μπαλονια.
Αλλο παραδειγμα 4 κυμματα του ενος δορατος υπερασπισης για να καλυψουν την θεση 120 ξιφων οταν πεσουν τα τειχη ή 7 κυμματα μιας σφεντονας για να βγαλουμε 49 αντιπαλους οπλιτες κτλ κτλ κτλ....
Ολα αυτα προυποθετουν στοιχειωδη συνεργασια των 2 αυτων ατομων.
Και παμε στο ερωτημα τι κανουμε αν μας το κανουν αν και χλωμο το κοβω.
(εδω ειναι και τα ωραια)
Αν δεν εχουμε συμμαχο στο ιδιο ή διπλανα νησια online, στελνουμε μηνυμα στην αγορα του νησιου ή σε διπλανη καποιος να μας κανει επιθεση (καλα διαβασατε) με 10 γυροκοπτερα και ενα φανταρο. Ολος περιεργος μια επιθεση ακομη θα μας βγαλει απο την δυσκολη θεση εξανεμιζοντας το μειονεκτημα που προς στιγμη θα βρεθουμε.
Προσεχουμε αν ειναι απο διπλανο νησι να τραβηξουμε τα πλοια μας ενω αν ειμαστε ηδη αποκλεισμενοι η επιθεση περναει ετσι και αλλιως, ενω αν ειναι συμμαχος πρεπει να βγει καποιος απο την συμμαχια.
Το ωραιο αυτου του εγκλωβισμου ειναι οτι απο την στιγμη που ''κατσει'' η υπερασπιση ο αμυνομενος ακομη και αν εχει απο 1000 μπαλονια και αλλα τοσα γυροκοπτερα δεν μπορει να τα διωξει και να τα ξαναφερει γιατι ηδη ομοιο τους ειναι σε μαχη αρα δεν τραβιoυνται.
Η μονη ευκολη λυση ειναι αυτη που εγραψα παραπανω ή καποιος αλλος συμμαχος του να στειλει εκ των υστερων υπερασπιση σε κομπλε μοναδες, που ομως θα ειναι πια αργα αν δεν μπει σε 3 γυρους.
Σε περιπτωσεις ομως ειδικα πολεμων που μπορει να ειναι μαζεμενοι 10 ηδη μεσα απλα πιανονται ολοι μαζι στην φακα
Κλασσικα λαθη που πρεπει να προσεχετε. Οι μοναδες να στελνονται σε οσο το δυνατον περισσοτερα κυμματα που ομως να ειναι παντα κομπλε ή πολλαπλασια του 70 γιγαντες 49 οπλιτες 120 ξιφοι 18 κονιαματα 15 μπαλονια και 30 γυροκοπτερα.
Στην μαχη ειναι πιο δυνατοι 150 γιγαντες 2 κυμματων απο 200 ενος
Και αυτο γινετε γιατι καθε νεο κυμμα αντικαθιστα το προηγουμενο και ετσι ειναι παντα φρεσκια η γραμμη που καλυπτει. Οι 200 γιγαντες μετα την μαχη καποιοι θα χαθουν και καποιοι θα συμπληρωθουν αλλα αυτοι που εχουν ηδη φαει ενα γυρω στο κεφαλι θα μπουν με μειωμενο hit points και ηθικο σε αντιθεση με 75 μονο αλλα φρεσκους.
Συνοψιζοντας καλυτερη αμυνα ειναι 100 γυροκοπτερα 70 μπαλονια και τα υπολοιπα σε επαρκη αριθμο χωρις κονιαματα.Πρακτικα κανεις δεν μπορει να σας περασει χωρις να κανει υπερβαση και μονος του, ενω οι απωλειες του ειναι πολλαπλασιες.
Κατι που ισως μερικοι να μην ξερουν ειναι οτι το κονιαμα οταν αμυνετε ή επιτιθετε οταν δεν υπαρχει τειχος μπροστα σκοτωνει εναν γιγαντα ή οποιαδηποτε αλλη μοναδα πρωτης γραμμης.
Ομοιως το μπαλονι σκοτωνει μια πολιορκητικη μοναδα ανεξαρτητα αν ειναι κριος ή κονιαμα και αν αυτα δεν υπαρχουν προχωραει δευτερη γραμη σε οπλιτες τοξοτες (παντα 1Vs1) και συνεχιζει αν χρειαστει μεχρι την 1η, αυτο εχει ιδιαιτερη αξια αν θελουμε να κανουμε επιθεση σε αμυνα μπαλονιων και δεν μπορουμε να βαλουμε κονιαματα αλλα δεν θελουμε να κανουμε και πολλαπλη γιατι θελουμε να παμε αρκετες φορες μετα απο νικη για να ξαναφορτωσουμε.
Στελνουμε δηλαδη εκτος απο γιγαντες στην πρωτη γραμμη και μερικες σφεντονες για να τρωνε τα πυρα των βομβαρδιστικων αφου δεν θα εχουμε κονιματα και ετσι θα ειναι ουσιαστικα ασπιδα της πρωτης γραμμης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου